Didier Carré – Französischer Aktfotograf

DidierCarre-Backside-01.jpg

Didier Carré – The Power of Perfection

Didier über Carré:

Welcome to the sublime world of Didier Carré. In this exalted gallery the girls are exotic, uninhibited and divinely sensual. Every image is a work of art that will live in the mind long after you have moved on.

GalleryCarre is for the connoisseur, the voyeur, for the man of taste: for the woman of taste! If you adore beautiful women presented in artistic perfection, this is the place for you.

Didier Carré is a master of his craft: an artist, a technician, a philosopher. An image for Carré begins in the imagination and, like a painting in oils, the shot is constructed intellectually a step at a time. Through this painstaking process, Carré creates hand-crafted black and white photos of peerless quality.

Dem ist nichts hinzuzufügen. Was er sagt, stimmt. Auch für mich ist er ein wahrer Meister der Aktfotografie, der es versteht, die Schönheit der Frau für die Ewigkeit festzuhalten. Aber er hat Erbarmen mit uns Gegenwärtigen und läßt uns schon mal einen einen Blick in die Ewigkeit tun. Muß da Sterben schön sein …

didier carré @ pix2day

Gelesen 10736 mal von 3201 Besuchern

Autor: Rudi

Ich heisse Rudi Lehnert, bin von Beruf(ung) LifeWorker (Psychologe) und mit Leidenschaft WebWorker und das ist mein Credo : love2live – live2love